piątek, 13 grudnia 2013

Informacja !!!!!

Mam dwie ważne sprawy !

1. Dotyczy innego opowiadania.

Co wy na to, żebym napisała jakiegoś one shot'a ale nie o serialu "Violetta" :)
Chciałam napisać smutną historię o miłości, czułości, chorobie ze smutnym zakończeniem...
Będę się opierała na jednym ze smutnych filmów " Now is good ". Film bardzo wzruszający polecam ;c
Chciałabym napisać coś podobnego do tego filmu. Może nawet napiszę i dodam to dzisiaj albo jutro :)
Spróbuję napisać tak, żeby doprowadzić was do płaczu :D Ale nie wiem czy mi się uda.
Główne postacie to Adam i chora na białaczkę Tessa tak jak w filmie. Będę się opierała na ich historii.
Spodobało by się wam takie coś ? Czy chcecie w ogóle, żebym to napisała ?

2. Prac na konkurs.

Nie dostałam jeszcze żadnej pracy ;c z tego powodu smutam ;c Mam nadzieję, że ktoś przyśle prace ;c
Czas macie do 20 grudnia do godziny 18.00 jeśli ktoś przyśle prace po tej godzinie nie przyjmę jej ! Został tydzień. Jeśli zgłosi się kilka osób to wygraną pracę opublikuje do godziny 20.00 jeśli zgłoszą się dwie-trzy osoby prace wygraną dodam do godziny 18.30-19.00.
Chętne osoby proszę o przysyłanie prac :*


Prawdopodobnie napiszę rozdział dzisiaj i go dodam też dzisiaj jeśli tak się stanie to osoby które biorą udział w konkursie będą musiały napisać następny rozdział albo one shot'a :)


Co myślicie o tym smutnym one shot ? Piszcie w komentarzach i pamiętajcie o nowej zakładce z waszymi propozycjami :)
A i co jeszcze z tym Twicam ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz