czwartek, 30 stycznia 2014

PRZEPRASZAM !

Przepraszam !!!!
Dzisiaj nie dodam rozdziału może jutro mi się uda ;c 
Jestem chora i nie za mogę za dużo siedzieć przy kompie ;c 

Teraz zaczynają mi się ferie :3 Więc będę miała więcej czasu na bloga ;) 
Na pewno napiszę One Shot'a 
No chyba, że wyjadę do cioci gdzie nie mam 
dostępu do internetu xD 
Ale coś się wymyśli :) 
Dwa tygodnie ferii więc na pewno dam radę xD 
Jeśli jutro nie wyjadę to dodam rozdział a w niedziele spróbuje One Shot'a ale nie jestem pewna :D 

Dobra z informacji ogólnych to wszystko chyba... 
A ! O czym chcieli byście One Shot'a ?
Możecie składać swoje propozycje w komentarzach :)

A do 10 tys brakuję jeszcze 550 wyświetleń :3 
Może uda wam się do końca tygodnia ? :D 
heh będę na prawdę bardzo szczęśliwa. 

Jeśli już wybije to 10 tys mogę zrobić jakiś konkurs albo specjalnego One Shot'a.
Wybierzcie sami :) Co byście chcieli ? 
Piszcie w komentarzach papa :*

ps. Macie taki uśmieszek Harrego i Violetty  na dobranoc :3 


























No to papatki ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz