czwartek, 26 czerwca 2014

One Shot "Nie był tym za kogo się podawał" cz. I

Czasami ciężko jest być córką prezydenta.. A szczególnie przed wyborami. Robią wszystko, żeby skompromitować rodzinę prezydenta. Mam 19 lat a nie mam własnego zdania, nie mogę sama wyjść ani nic robić.. Ciągle chodzi za mną kilku ochroniarzy.. To nie jest życie.. To jest niewola.. Co dwa trzy dni ubieram długą balową sukienkę i idę na bankiet. Mam tylko jedną prawdziwą przyjaciółkę Ludmiłę.. Wiem, że ona nie jest moją przyjaciółką dla pieniędzy bo woli ze mną wyjść jak normalny człowiek do baru bo jakieś frytki czy coś .. Ale oczywiście mój ojciec nie pozwala nam na takie "wybryki" bo jeszcze paparazzi zrobią nam zdjęcie i trafi na okładkę wielu gazet.
- Błagam cię tato pozwól mi iść na ten koncert .. - prosiłam swojego ojca.
- Nie nie nie i jeszcze raz nie !
- Ale tato nie rozumiesz, że chce chodź raz zrobić coś normalnego jak zwykły człowiek ?!
- Violetta ale ty nie jesteś taka jak inny i musisz się z tym pogodzić - stwierdził.
- Okej a jeśli pojadą ze mną goryle ? - zapytałam.
- Kochanie nie mów tak na ochroniarzy - zaśmiała się mama - German pozwól jej iść do tej szkoły.. Będzie dobrze chroniona.. - zaczęła przekonywać tatę..
- No okej okej - uległ. Zaczęłam piszczeć i skakać z radości.
-  Obiecujesz?
- Obiecuję - uśmiechnął się.
- Dziękuję dziękuję dziękuję !! Kocham cię bardzo bardzo bardzo !! Ale tylko dwóch ochroniarzy okej?- przytuliłam go i pobiegłam do pokoju.
- Nie... - powiedział.
- Skarbie ... - skinęła głową mama.
- Okej.. - powiedział cicho i poszedł. Rozradowana zadzwoniłam do Lu i jej powiedziałam, żeby szykowała się na zabawę.
O godzinie 15 zaczęłam się szykować na imprezę bo o 16.30 miałyśmy samolot do Hiszpanii. Ubrałam ciemne dżinsowe spodnie i jasno brązową bluzkę na ramiączkach a do tego krótka dżinsowa kurteczka. Zrobiłam mocny makijaż i przefarbowałam włosy na ciemny blond, żeby ludzie mnie nie rozpoznawali. Wyszłam tylnym wyjściem i razem z dwójką ochroniarzy podjechałam na lotnisko. Polecieliśmy razem z moją przyjaciółką do Hiszpanii na koncert. Dla mojego taty to nie jest aż tak duży wydatek..  Bardzo lubiłam ty ochroniarzy. Był to Brad i Viktoria. Zawsze wpasowali się w tłum a nie tak jak prawie wszyscy ubierali garnitury i ciągle mówili przez mikrofoniki co się ze mną dzieje.. Po prostu trzymali się niedaleko i spoglądali co robię. Właśnie szłam z Lu w stronę wejścia na koncert.
- Nie mogę uwierzyć, że ojciec mnie puścił - zaśmiałam się i zaczęłam iść tyłem przed przyjaciółką.
- Tak ja też nie - zaśmiała się. Nagle na kogoś wpadłam.
- Przepraszam - odwróciłam się. Zobaczyłam wysokiego bruneta z zielonymi oczami.. Uśmiechnęłam się.
- Nic się nie stało - odwzajemnił gest. Lu pociągnęła mnie w stronę wejścia a ja i on nadal się na siebie patrzyliśmy. Gdy weszłyśmy zaczęłam się cieszyć.
- Widziałaś jakie ciacho ?! - powiedział z szerokim uśmiechem.
- Jest takich tu więcej - zaśmiała się. Bawiliśmy się świetnie !! Czułam się niesamowicie ale do czasu...
- Bez jaj !! - oburzyłam się. Na sali okazało się, że było pełno moich ochroniarzy !! Większość znałam z widzenia .. Jak ojciec mógł złamać obietnice !! Pociągnęłam przyjaciółkę za rękę i weszłyśmy do łazienki..
- Oszukał mnie ! Na sali jest pełno ochroniarzy !!
- Trzeba mu się jakoś odpłacić ... - uśmiechnęła się szeroko co oznaczało, że ma świetny plan ... Przebrałyśmy jedną dziewczynę podobnie do mnie i wypuściliśmy na parkiet. Od razu się złapali.. Zaraz obok toalet było wyjście awaryjne. Lu sprawdziła czy jest otwarte a wtedy migiem się wymknęłam.
- Tak ! - ucieszyłam się. Nagle zobaczyłam jak jeden ochroniarz wybiegł z klubu - Cholera !! - powiedziałam i szybko pobiegłam w jedną z uliczek. Akurat tam wsiadał jakich mężczyzna na motor.. Szybko do niego podbiegłam.
- Cześć ! Błagam cię mógłbyś mnie szybko stąd wywieź ? - zaczęłam mówić szybko.
- A co uciekasz przed kimś ? - zaśmiał się.
- No tak jak by - również się zaśmiałam. Chłopak podał mi kask i już po chwili odjechaliśmy. Jechało za nami cały czas czarne auto czyli ochroniarze..
- Błagam cię zgubisz ich ?! - powiedziałam mu. On tylko się uśmiechnął i mocno przyspieszył zaczął jeździć jakimiś uliczkami ale nie tak łatwo można ich zgubić. W końcu wjechał w ciemną uliczkę a czarny samochód pojechał dalej i nas ominął. Zeszłam z motoru i zaczęłam się cieszyć.
- Tak ! - uśmiechnęłam się szeroko i zaczęłam cieszyć.
- A o co tak właściwie chodziło ? - zapytał.
- Eee.. Sprzeczka z ochroniarzami - powiedziałam niepewnie.
- Dobra to dzięki za podwózkę - uśmiechnęłam się i odwróciłam w przeciwnym kierunku .
- Zaczekaj - powiedział. Nie będę was okłamywać ale miałam cichą nadzieję, że mnie zatrzyma. Uśmiechnęłam się pod nosem i odwróciłam w jego stronę. Teraz stał na przeciwko mnie.
- Tak ? - zapytałam.
- I co masz zamiar teraz zrobić ? - zapytał. Rozejrzałam się dookoła i zobaczyłam plakat z "Parada Miłości". Pamiętam, że Lu mi mówiła, że na to pojedzie.. Może się spotkamy.
- Pojadę na Paradę miłości - uśmiechnęłam się do niego.
- Ale przecież to w Berlinie - zdziwił się.
- Jest za pięć dni więc uda mi się coś jeszcze zwiedzić - powiedziałam z uśmiechem.
- Wiesz, że busem to jedzie się tam ponad 20 godzin stąd ?
- Tak wiem.. Więc będę jechała na kilka stacji, żeby coś pozwiedzać.
- To będzie cię sporo kosztowało ...
- Raz się żyje - zaśmiałam się i poszłam w kierunku przystanku busów. Po chwili ten chłopak szedł obok mnie.
- A ty co ? - zaśmiałam się.
- Dotrzymam ci towarzystwa - uśmiechnął się.
- Leon - podał mi dłoń.
- Violetta - uścisnęłam rękę chłopaka.

~.~
To jest drugi Os jako podziękowanie za 55 tys wyświetleń ;* Jeśli ktoś nie czytał poprzedniego to znajduje się pod tym postem ;) Bardzo mnie zasmuciło, że nikt nie skomentował poprzedniego posta z Os... ;c
Ten One Shot będzie złożony z kilku części :) To jest podobne do filmu Córka Prezydenta ale co tam xdd 
Mam nadzieje, że chociaż kilka osób skomentuję chociaż ten Os ... ;c 

A tak z innej beczki xd Słuchajcie mam już prawie wszystko na nowego bloga oprócz jednej bardzo ważnej rzeczy... Nazwy dla bloga xdd Może macie jakieś fajne pomysły ?? 

3 komentarze:

  1. Super oglądałam ten film ale chętnie przeczytam OS w twoim wykonaniu
    z niecierpliwością czekam na next :)
    pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuły;
    Heart By Heart
    Don't leave me

    OdpowiedzUsuń