czwartek, 5 czerwca 2014

One Shot "Miłość jest bliżej niż myślisz" cz. II

Następnego dnia przyszłam z podniesioną głową do szkoły. Natalia mnie szturchnęła, bo zobaczyła, że Leon idzie..
- O patrz kto idzie - uśmiechnęła się do mnie. Nic nie odpowiedziałam. Zauważyłam, że zaczęli się chichrać... Co mnie bardzo zabolało.. Pobiegłam na dół do małego schowka.. Tak zawsze wchodziłam gdy miałam chwile załamki.. Zaczęłam płakać...
- Boże jaka ja byłam głupia ... - mówiłam do siebie. Siedziałam tak tam dosyć długo... Nagle drzwi się powoli otworzyły. Po chwili ponownie się zamknęły a obok mnie usiadł mój kochany przyjaciel.
- Nie przejmuj się tym dupkiem ... - powiedział cicho i mnie objął.
- Skąd wiesz ? - zapytałam po chwili.
- Ja już o tym wiedziałem zanim do tego doszło .. Słyszałem jak się zakładają ..
- Wiedziałeś o tym i mi nie powiedziałeś ?! Dziękuję za taką przyjaźń ! - wydarłam się na niego zapłakana i wyszłam. Na szczęście była lekcja więc nikt mnie nie widział tak rozmazanej. Byłam już prawie przy wyjściu gdy nagle z jednej klasy wyszedł Leon... Spojrzał się na mnie i nic nie powiedział .. minę miał smutną i wystraszoną ? Pobiegłam szybko do domu i zamknęłam się w pokoju.
Podłączyłam ładowarkę i zaczęłam ładować telefon który padł mi w szkole. Czekałam aż się załączy.. Po chwili zaczęło mi przychodzić milion sms'ów.... Nieodebrane połączenia od Fede, Naty, mamy i siostry... Ciekawe co ona chciała <moja siostra> ? Odkąd wyjechała na studia to z nią nie gadałam ... Poszłam wziąć kąpiel.. Puściłam gorącą wodę i zdjęłam szybko ubranie po czym weszłam pod prysznic. Wtarłam w swoje ciało ulubiony żel a włosy umyłam ulubionym szamponem. Następnie spłukałam ciało i poszłam w ręczniku do pokoju. Ubrałam dresy i luźną bluzę a włosy związałam w niedbałego koka. Zrobiłam sobie gorącą czekoladę i wślizgnęłam się pod koc.. Na dworze padało i było zimno więc musiałam się okryć... Trochę to dziwne bo u nas zawsze jest ciepło a tu proszę niespodzianka .. Włączyłam sobie jakąś komedie ale w ogóle jej nie oglądałam tylko cały czas myślałam nad wszystkim i nad niczym.. Cały czas płakałam... Nagle do pokoju wbiegła Natalia...
- Matko Ludmiła nawet nie wiesz jak ja się wystraszyłam... - powiedziała zdyszana - Ciągle cię szukałam i dzwoniłam.. Pytałam się co ciebie w szkole i nikt nic nie widział a jak zapytałam Fede to też nie chciał mi powiedzieć ... Możesz mi łaskawie pow.. - nie zdążyła dokończyć bo jej przerwałam.
- Leon się o mnie założył - powiedziałam ze łzami w oczach.
- C... Co ? - powiedziała ze zdziwieniem.
- Po prostu chciał się z czegoś pośmiać.. A Fede o tym wiedział i nic mi nie powiedział ... - mówiłam przez łzy. Naty nic nie powiedziała tylko mnie przytuliła. Przez trzy dni nie chodziłam do szkoły.. Nie chciałam tam się pokazywać bo wszyscy już wiedzieli o tym zakładzie... Dostawałam pełno sms'ów i nieodebranych połączeń od Fede. Kilka razy nawet tu przyszedł ale mu nie otwierałam.
Właśnie brałam worek ze śmieciami i szłam w stronę drzwi wyjściowych. Przekręciłam gałkę i wyszłam na zewnątrz.. To co zobaczyłam zaskoczyło mnie.
- Przepraszam cię.. Błagam cię wybacz mi .. Dowiedziałem się o tym chwilę przed całą akcją z tym zakładem. Chciałem cię dogonić ale gdy wybiegłem ze szkoły ty już wsiadłaś i odjechałaś.. Cholernie cię przepraszam .. Błagam cię wybacz mi.. Bardzo mi na tobie zależy i nie chce cię stracić.. - mówił ze smutkiem. Położyłam worek na ziemi i spojrzałam mu się w oczy.
- Fede.. Wybaczam ci.. - uśmiechnęłam się - nie mogłam bym się na ciebie długo gniewać .. To ty byłeś jesteś i będziesz przy mnie zawsze...
- Wiesz muszę ci coś powiedzieć - zbliżył się.
- O co chodzi ? - zapytałam.
- Kocham cię Ludmiło ... - uśmiechnęłam się szeroko a on delikatnie musnął moje wargi.

The End <3

~.~
To już jest ostatnia część tego Os :D Ale mam jeszcze pomysł na kolejny ... Kto wie może go dodam a może nie... hahahah xd  
Dobra ja się biorę za dokończenie rozdziału 14 i już niedługo będziecie mogli go przeczytać ! <3 
Tak że biorę się do pracy ! No to Pa <3

1 komentarz:

  1. Cudowny ten OS jest przepiękny mam nadzieję ze szybko dodasz kolejnego One Shota bo wychodzą ci genialnie :)
    A i zapraszam do siebie :naughtyboyleonetta.blogspot.com

    Mam nadzieję ze wejdziesz; ♥

    OdpowiedzUsuń