piątek, 21 lutego 2014

Rozdzial 64 " Zaczekaj ! "

* Violetta *
Bylam bardzo zdziwiona jej widokiem ...  I nawet zazdrosna...
- Przepraszam, że wam przeszkodziłam... - powiedziałam zapłakana i odeszłam..
- Zaczekaj! - krzyknął Leon i złapał mnie za nadgarstek..
- Leon nie musisz mi sie tlumaczyć.. Nie jestesmy razem i mozesz sypiac z kim chcesz...
- Nie to nie tak...
- Na prawde nie trzeba...
-Co się stało...?
-Nie ważne... jakoś przeżyje...- powiedziałam zapłakana i wsiadłam do auta i odjechałam... Wbiegłam zapłakana do domu i zamknęłam się w pokoju..  Nagle uslyszalam pukanie do drzwi..
- Nie chce z nikim rozmawiac !- wydarlam sie - zostawcie mnie w spokoju..
- Viola to ja.. - usłyszałam smutny głos Fede...
- Fede.. - powiedzialam cicho i poszlam otworzyc drzwi .. Gdy tylko mnie zobaczył od razu mnie przytulił...
- Widziałem ....- powiedział cicho i mocniej przytuliłam przyjaciela/brata...
- Byłam idiotką ... Mogłam w ogóle w te nie włazić ale ja myślałam, że on będzie tym który mnie nie zrani...
- Bardzo mi przykro... - usiedliśmy na łóżku a ja cały czas płakałam.
- Jeszcze do tego... Leon .. on..
- Co Leon?
- On jest ze Stephe.. - schowałam głowę w dłonie..
- Spokojnie będzie dobrze..

* Leon *
Strasznie mi głupio, że Violetta nas zobaczyła... Weszliśmy do domu i usiedliśmy do stołu..
- Przepraszam .. - powiedziała cicho.
- Nie musisz przepraszać..
- Gdyby nie ja to ona by nie pomyślała..- nie dałem jej dokończyć...
- Że ze sobą spaliśmy i że jesteśmy razem ...  - Usiadłem na kanapie a Steph poszła do kuchni.. Po chwili wraca i siada niedaleko mnie... Nagle usiadła na mnie w rozkroku i spojrzała mi się prosto w oczy..
- A dlaczego tak nie może być ...? - lekko się uśmiechnęła i zaczęła mnie namiętnie całować...

* Ludmiła *
Widziałam co ten idiota Harry zrobił w telewizji.. Właśnie idę do domu Violetty... Trudno, że jest tam Fede ale jakoś muszę wytrzymać.. Otworzył mi właśnie ten idiota..
- Ludmiła ... - uśmiechnął się i chciał mnie przytulić ale się odsunęłam..
- Kochanie proszę cię - przerwałam mu.
- Nie mów tak do mnie ... Idź do swojej laluni i jej tak mów.. Przyszłam do Violi - powiedziałam stanowczo i poszłam na górę..
- Ludmiła ... - zaczął za mną podążać.. Szybko zamknęłam drzwi do pokoju Violi.. Leżała na łóżku i była zapłakana.. Podeszłam do niej i ją przytuliłam.
- Ten idiota na ciebie nie zasługiwał ... - powiedziałam.
- Dziękuję, że jesteś ..- blado się uśmiechnęła i mnie przytuliła.
- Ludmiła błagam cię porozmawiaj ze mną ! - usłyszałam głos Fede. Zaczął mocno uderzać w drzwi.
- Fede zostaw mnie ! Nie chce z tobą rozmawiać! - wydarłam się.
- Czemu ? - zapytała mnie Viola.
- Widziałam go z inną dziewczyną przed naszą randką - powiedziałam smutno.
- Musicie sobie to wyjaśnić... - powiedziała i wstała.
- Ale ja nie chce z nim tego wyjaśniać..
- Błagam .. - powiedział Fede..
- Nie podsłuchuj !! - powiedziałyśmy jednocześnie.
- Ja idę się ogarnąć jakoś do łazienki a ty rozmawiasz z tym idiotą...
- Eeeejjj - zajęczał Fede -  otworzyła mu drzwi i wyszła z pokoju zamykając nas.

* Violetta *
Poszłam do łazienki i wzięłam prysznic. Następnie lekko się pomalowałam i ubrałam luźną bluzę i getry. Weszłam do pokoju i zastałam całujących się zakochanych. Uśmiechnęłam się pod nosem.
- Czyli się pogodziliście - uśmiechnęłam się a oni się zaśmiali. Usłyszałam dzwonek do drzwi.. Zeszłam na dół i otworzyłam.
- Błagam cię porozmawiajmy ... - powiedział smutnym głosem Harry.. Stałam jak słup i nie wiedziałam co powiedzieć...

~.~
Kolejny rozdział ^^ Przepraszam za swoją nieobecność ale miałam karę xd Rozdział trochę krótki ale jest xd Następny obiecuje, że będzie dłuższy.! Dziękuję za komentarze i wyświetlenia ;** 

8 komentarzy:

  1. Geniaaaalny <33
    Tylko nje Harretta .. ygh!
    Oby następny pojawił się jak najszybciej! c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Leonette zrób pliiis <3 Świetny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Viola będzie zazdrosna xD Jak ich zobaczy całujących się

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :)
    zapraszam do mnie http://mystory-jortini.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że next będzie jutro xd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie nie nie nie nie Rozdział Bardzo Dobry nie nie on nie jest dobry wspaniały ale Nie chce Leostephi Chce Leonettę
    Elizka i Leos Verdas

    OdpowiedzUsuń
  7. żadnej Leonephi !! ja chcę leonettę !! plis

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze zrób Leonette!

    OdpowiedzUsuń