niedziela, 16 lutego 2014

Rozdział 61 " Niespodzianka ! "

* Violetta *
Niepewnie się odsunęłam od niego..
- Przepraszam... - powiedziałam i spuściłam głowę..
- Nie musisz przepraszać to ja się wygłupiłem .. - odpowiedział smutno... - odwiozę cię już do domu .. - powiedział i się odwrócił. Zaczął iść w stronę wyjścia z plaży.. Podbiegłam do niego i złapałam za rękę.
- Nie jesteś zły.. - zapytałam nie pewnie. Harry tylko puścił moją rękę.
- Na ciebie nie ale na siebie tak  .. - powiedział i odszedł.
- Harry..
- Przestań ... - powiedział spokojnie i odwrócił się w moją stronę - Na prawdę nie musisz nic mówić.. - znowu się odwrócił i poszedł. Zatrzymałam go i spojrzałam mu prosto w oczy.
- Nie chodzi mi o to, że tego nie chce tylko o to, że się boję ..
- Ale czego tu się bać ? Że co, że Leona to zrani ?
- Boje się, że będę przez to cierpiała ...
- Obiecuję ci, że będę robił wszystko co w mojej mocy, żebyś była szczęśliwa i nie cierpiała - ułożył swoją rękę na moim policzku a ja się uśmiechnęłam - Będę przy tobie w dobrych i złych chwilach nie zostawię cię.. - powiedział i zbliżył się do mnie. Nasze usta złączyły się w czułym pocałunku...
- Kocham cię .. - powiedział gdy się od siebie oderwaliśmy. Uśmiechnęłam się serdecznie.
- Ja ciebie też - odwzajemnił gest i ponownie mnie pocałował. Następnie złapał mnie za rękę i poszliśmy w stronę wyjścia z plaży.. Ułożyłam głowę na jogo ramieniu a on pocałował mnie w czubek głowy. Poczułam jak po moim ciele przelatują przyjemne dreszcze..
- Harry muszę ci coś powiedzieć - zatrzymałam się.
- Tak ?
- No bo ja nie zapomnę tak szybko o Leonie... To będzie trochę trudne..
- Violu .. - uśmiechnął się lekko i złapał mnie za ręce - ja cię do tego nie zmuszam.. Wiem, że to jest trudne i nie będę nalegał albo naciskał, żebyś o nim zapomniała - uśmiechnął się.
- Dziękuję - powiedziałam i przytuliłam się do niego.. Odprowadził mnie do domu i na dobranoc namiętnie mnie pocałował.
- Śpij dobrze księżniczko - uśmiechnął się.
- Ty też mój księciu - zaśmiałam się. Rozeszliśmy się do swoich pokoi. Szczęśliwa rzuciłam się na łóżko. Spojrzałam w sufit i zaczęłam się lekko śmiać.

~Następny dzień ~
* Leon *
Powiadomiłem Marottiego, że się zjawię i poprosiłem, żeby nic nie mówił Violi.. To ma być niespodzianka.  Właśnie pakuje kilka swoich rzeczy.

* Violetta *
Rano o 9.00 obudziło mnie pukanie do drzwi...  Wstałam z łóżka i powoli uchyliłam drzwi.
- Cholera.. - powiedziałam gdy zobaczyłam Harrego z tacką śniadania i zamknęłam mu drzwi przed nosem.
- Dzień.. - nie dokończył - Yyyy... Dzień dobry ? - zaśmiał się.
- Przepraszam ale cię nie wpuszczę - zaśmiałam się.
- A to dlaczego ?
- Bo wyglądam jak straszydło ...
- Oj tam oj tam jakoś wytrzymam- zaśmiał się. Ponownie otworzyłam mu drzwi i się uśmiechnęłam.
- Aż tak źle nie wyglądasz - mówił przyglądając mi się. Wszedł do pokoju i pocałował mnie delikatnie w usta na dzień dobry. Usiedliśmy przy stoliku i zaczęliśmy jeść śniadanie.
- Kiedy ty to zrobiłeś ?
- Wiesz mamy u siebie w pokoju kuchnię więc wstałem wcześniej i usmażyłem naleśniki - uśmiechnął się.
- Smakuje ? - zapytał.
- Bardzo - uśmiechnęłam się.
- Na którą masz koncert ?
- Wieczorem a ty ?
- Ja dzisiaj mam wolne jutro po południu dopiero - uśmiechnął się.
- A ja po południu już jadę .. - powiedziałam i spuściłam głowę..
- Ej czemu się zasmuciłaś ? - złapał moją rękę.
- Harry jak ty sobie to wyobrażasz ...?
- Ale co?
- Nasz związek ..
- Viola spokojnie będzie dobrze..
- Sama nie wiem..
- Dlaczego myślisz, że nam się nie uda..
- No bo ty jedziesz teraz jeszcze w dalszą trasę a ja już niedługo wrócę do domu.. Będziesz oddalony ode mnie o kilkaset kilometrów ... - Harry wstał i do mnie podszedł. Kucnął obok mnie i spojrzał mi się w oczy.
- Bez względu na to jak daleko będę to i tak nadal będę cię kochał i nie zapomnę o tobie ... Nie liczy się odległość tylko uczucie ... - uśmiechnęłam się i lekko go pocałowałam.
- Idziemy gdzieś się przejść ? - zapytał.
- O nie ja muszę odpocząć przed koncertem. Będę leżała cały dzień i leniuchowała.
- Dobra to ja idę poszukać jakiś filmów i pójdę po popcorn a ty idź się ubrać - uśmiechnął sie i pocałował mnie w policzek. Szybko pobiegłam do garderoby po ciuchy. Weszłam do łazienki i zrobiłam poranne czynności, czyli prysznic, ubranie się, makijaż .. Ubrałam kremowe rurki, jasną bluzkę we wzorki i do tego długi sweter i koturny. Weszłam do pokoju a Harry już siedział na kanapie z popcornem.
- Jak ty tak szybko zrobiłeś popcorn ??
- Dziewczyno siedziałaś w tej łazience prawie godzinę - zaśmiał się. Usiadłam obok niego a on mnie objął. Oglądaliśmy jakiś film o zombi który się zakochał w żywej dziewczynie.. Przyznam, że nawet mi się spodobało. Później oglądaliśmy jeszcze kilka filmów..
~ Kilka godzin później ~
Siedzimy i oglądamy komedie romantyczną. Nagle słyszę jak ktoś puka do drzwi. Wstałam z kanapy a Harry zajęczał jak by zabrali zabawkę małemu dziecku.. Poszłam w stronę drzwi i się zaśmiałam. Owinęłam się swetrem i otworzyłam drzwi cały czas lekko śmiejąc się z Harrego.. Otworzyłam drzwi i zobaczyłam...
- Leon - powiedziałam z uśmiechem i rzuciłam mu się na szyję...

~.~
Tak oto prezentuje się rozdział 61 ^^ Dziękuję za wyświetlenia i komentarze <3 
Jutro wątpię żebym coś dodała bo w poniedziałek idę już do sql więc muszę się pouczyć.. 
33 wzory na chemie, wiersz na polski, sprawdzian z biologii, sprawdzian z geografii ahhhh.... 
Zamęczą nas w tej szkole ... Szkoła powinna uczyć a nie oceniać ! Mam nadzieję, że spodobały się wam One Shot'y :33 Mam pomysł na jeszcze jeden OS i on też by się tak składał z 2 części i był by o dorosłej Leonettcie :3 Chyba, że chcieli byście inną parę. Na przykład Fedemiłe albo nie wiem .. xd 
Zobaczymy xd a jeśli zdecyduję sie napisać to pojawiło by się dopiero za tydzień bądź za dwa w weekend ;)
To do następnego ;***

4 komentarze:

  1. Boski <3
    Harretta .. ughh! Czy jakoś tak :D
    Fuuuu! xDD
    Leon no wreszcie się zjawiłeś! :D
    Harry'emu pewnie zrzedła mina jak zobaczył Leosia! I o to właśnie chodziło! :)
    Czekam na next'a i życzę weny!
    A będę czekać nawet jeśli pojawi się za tydzień albo dwa, bo warto czekać :D
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie ! <3
    LEONETTA <3
    Harretta jest nje fajna! ;3
    No ale troche namieszać trzeba, mam nadzieje że Leoneeta bedzie razem <3

    Co do OS to o Leonettcie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cooooo?! Haretta ;p nie znosze jej.LEONETTA 4EVER----------->CZEKAM NA NEXT

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry ! Ugh!!!
    Leonetta <333
    Ale wejście Leona ciekawe jaka będzie jego reakcja kiedy zobaczy Harrego i Viole ;)
    Rozdział świetny jak zawsze ;***

    OdpowiedzUsuń