niedziela, 18 maja 2014

Rozdział 8 "Za szybko"

Gdy mnie pocałował czułam się jak w niebie .. ale tak nie mogło być. Szybko się od niego odsunęłam.
- Przepraszam..To dzieje się za szybko.. Wybacz..   - wyjęknęłam i zaczęłam biec w stronę domku.
- Viola ! - krzyknął.. Nie zatrzymywałam się. Wbiegłam do domu i zamknęłam drzwi na klucz. Zauważyłam kartkę na stoliczku "Będziemy dzisiaj nocować u koleżanki w domku" 
No tak to zostałam sama na noc ... Świetnie. Nienawidzę być sama w domu.. Dlatego że się boje.
Tak na prawdę to Leon wydaje się być na prawdę świetnym chłopakiem ... Ale jedynym chłopakiem jakim miałam był Diego.. Ale tak na prawdę to kochałam go tylko po przyjacielsku.. On był dla mnie taki bardziej przyjacielem niż chłopakiem.. On i Fede byli jedynym chłopakiem z którymi się nie bałam przebywać ... Było już ciemno .. Usiadłam na kanapie i oglądałam jakiś film.. Nagle coś zbiło szybę.. Cholernie się wystraszyłam. Szybko chwyciłam telefon i zadzwoniłam do Leona.
- Leon błagam cię przyjdź szybko do mojego domku ! - mówiłam wystraszona.
- Viola ale co się stało ? - zapytał zdenerwowany.
- Ktoś przed chwilą wybił szybę.. - nagle zauważyłam jakąś postać za oknem ..
- Viola ? Viola odezwij się ?! - wydarł się do słuchawki. Nic nie powiedziałam tylko stałam jak wryta i patrzałam się ze łzami w oczach na tą postać .. Nie widziałam jej twarzy.. Ten ktoś był ubrany na czarno i miał założony kaptur. Po chwili usłyszałam uderzanie w drzwi.. Ta postać nagle znikła.
- Viola to ja otwórz !? - usłyszałam głos Leona. Szybko pobiegłam do drzwi i je otworzyłam. Leon o razu mnie przytulił.
- Nic ci nie jest ? - zapytał troskliwie a ja zapłakana i wystraszona pokręciłam przecząco głową.. Za Leonem do domu wszedł Fede i Maxi. Chłopacy zapalili wszystkie światła w domu. Chwycili latarki i poszli zobaczyć za dom. Fede ze mną został. Cała się trzęsłam i cały czas płakałam. To było straszne. Po jakimś czasie Leon i Maxi wrócili.
- Nikogo już nie ma.. Ten ktoś uciekł - oznajmił Leon - Ale spokojnie dowiem się kto to był i nie pozwolę cię skrzywdzić .. - usiadł obok mnie i ułożył swoją rękę na moim ramieniu. Wzdrygnęłam się i mocniej wtuliłam w Fede. Leon tylko zabrał rękę i nie wiedział co powiedzieć. Fede ich poprosił, żeby już poszli.. On wiedział dlaczego tak zareagowałam ... Tylko on, Lara i Diego wiedzą o co chodzi.. Nawet mój ojciec nie wie co się stało jakiś czas temu.. Zresztą on mało się mną interesuje. Po jakimś czasie przyszła Angie, Pablo i Antonio.. Zaczęli się wypytywać czy wszystko okej i o tą postać.. Gdy chciałam coś powiedzieć to do oczu nachodziły mi łzy.. Świetnie pierwszy dzień a już mam zepsutą wycieczkę. Jestem jeszcze w szoku i wystraszona ...
- Viola musisz nam powiedzieć kto to był .. - powiedziała Angie a ja się bardziej wtuliłam w Fede.
- Angie .. Dajcie jej już spokój.. Musi odpocząć.. - powiedział spokojnie - Zostanę z nią na noc ..
- No nie wiem .. - powiedział Pablo.
- Spokojnie chcę ją tylko przypilnować .. Komuś coś obiecałem i zamierzam dotrzymać obietnicy.
- No dobrze .. - zgodzili się. Jeszcze raz się upewnili czy jest w porządku i czy nic mi się nie stało i poszli. Fede złączył dwa łóżka, bo go o to poprosiłam. Nie bałam się spać obok niego.. Bałam się zostać sama w pokoju... Przytuliłam się do Fede i próbowałam zasnąć.
- Komu co obiecałeś ? - zapytałam po chwili.
- Twój tata zanim wyszedłem na zbiórkę poprosił mnie, żebym się tobą opiekował i dzwonił do niego i mówił jak się czujesz i czy wszystko okej ..- powiedział spokojnie. Nie mogłam uwierzyć, że ojciec go o to poprosił... Nawet nie wiem w którym momencie zasnęłam. Miałam okropny sen.. Śniło mi się, że ktoś wszedł do domu i stał nade mną a ja nic nie mogłam zrobić.. Nikogo nie było w pobliżu.. Fede ze mną nie było ani Leona nikogo.. Nie mogłam się ruszać ani krzyczeć.. Patrzałam się na nią i nic .. A ona stała nade mną i również nic nie robiła... Obudziłam się zapłakana i wystraszona. Zaraz obok mnie zjawił sie Fede.
- Już .. Spokojnie to był tylko sen .. Spokojnie . .. - próbował mnie uspokoić. Złapałam się za głowę i zaczęłam głęboko oddychać, żeby się uspokoić.
- Gdzie byłeś ? - zapytałam po chwili.
- Gdy zasnęłaś poszedłem na kanapę spać ... Nie chciałem, żebyś się źle czuła czy coś... Ale spokojnie przez cały czas spałem tutaj na kanapie.. - lekko się uśmiechnął.
- Dziękuję - lekko się uśmiechnęłam się. Fede zaczął robić nam śniadanie a ja poszłam wziąć prysznic. Zajęło mi to małą chwilkę. Gdy wyszłam ubrana z łazienki i ogarnięta Fede jeszcze robił jedzenie więc poszłam się przejść. Usiadłam na pomoście przy jeziorze. Po chwili ktoś usiał obok mnie. Wzdrygnęłam się..
- Wystraszyłeś mnie .. - powiedziałam wystraszona.
- Przepraszam nie chciałem - delikatnie się uśmiechnął.
- Wszystko okej ? - zapytał.
- Tak jest już trochę lepiej ... - powiedziałam spokojnie.
- Viola możesz mi powiedzieć dlaczego tak się wczoraj wystraszyłaś jak cię dotknąłem ? - zapytał po chwili niepewnie. Poczułam, że do oczu napływają mi łzy.
- Przepraszam Leon ale nie chce o tym rozmawiać .. - powiedziałam. Szybko wstałam i poszłam w stronę domku.

~,~
Proszę kolejny rozdział :) Jak wam się podoba ? Teraz akcja dopiero się rozkręca ... xd Dzisiaj jeśli mi się uda może dodam kolejny rozdział. Z naciskiem na MOŻE.. ale nie jestem pewna xdd 
Czaicie, że naciągnęłam sb stawy w palcu wskazującym i nie mg ćwiczyć na wf ?! Wtf ?! Nawet nie widziałam, że to możliwe ! hahahahhahaha ... ale co tam i tak będę ćwiczyła xdd 
No normalnie życie na krawędzi .. ja buntowniczka ... xdd  ahahahha 
W zasadzie po co ja to piszę xd hahahaha boże muszę się przejść do jakiegoś psychologa.... 
Ahhh.. no nic xd ja i moje problemy .. ahahaha omg... dobra Kaśka zamknij się ! <idiotka .. mówię sama do sb.. > ja pitole ... ahhahahah dobra ja spadam haha xd papa do następnego ! 
A już niedługo 40 tys wyświetleń !! Omg.. ale się cieszę hahahha <3 Nie no kocham was ziomki xd <3 
To Pa Do zobaczenia  Cześć <3 xd

6 komentarzy:

  1. ŚWIETNY JEST ♥
    Czekam na kolejne rozdziały! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. smutna bo violetta tylko blisko fede jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah akcja się rozkręca!! Swietnie i ciekawe o o chodzi z tym facetem. Przepraszam, że nie komentowałam ani nie czytałam wcześniej ale szkoła.....rozumiesz!!! Konic roku się zbliża a ja muszę poprawić oceny więc się nie martw jak nie będę czytać bo w weekendy to naprawię!!! Czekam na next i pozdrawiam. Buziaki :*
    Te amo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rozdziałek
    Ciekawe co Viola ukrywa ale ja już chyba wiem co...... :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego cudownego nexta ♥
    I czekam na moją Leonettę ♥♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga :)
    leonettacarpediem.blogspot.com

    Viola ~~♥~~

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemanooo niezły rozdział
    Czekam na dalszą część
    Pozdrowionka od Kacpraa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne <3 Naprawwde, czekam na nexta <3

    http://solo-me-amor-leonetta.blogspot.com/ - zapraszam. Licze na komentarze, nawet typu ' przeczytałam' :>

    OdpowiedzUsuń