poniedziałek, 26 maja 2014

Krótkie Info !!

A więc tak :D One Shot dzisiaj się nie pojawi i rozdział też nie...
Muszę popoprawiać oceny i kolejne testy napisać na pozytywną ocenę xd
Więc może jutro się coś uda dodać ..

Rozdział 13 pojawi się tak jutro/środa. Zależy od tego czy nauczyciele nie zadadzą jakiejś pracy..
One Shot 2 cz I dodam jutro.
One Shot 2 cz II pojawi się w środe/czwartek :)

a tak z innej beczki xd
Lubicie może takie opowiadania fantastyczne ?? takie za jakaś magia itp ??
Bo chciałam założyć przed wakacjami bloga z właśnie takim opowiadaniem :)
Jak myślicie ? Znalazła by się wśród was jakaś osoba która by to czytała ?? Czekam na wasze odpowiedzi!:)

No to do następnego posta xd uzbroicie się w cierpliwość ... hhehe to Pa Pa <3

4 komentarze:

  1. Ja bym chętnie czytała.
    Powodzenia z ocenami no i życzę weny na nowe rozdziały, bo już się nie mogę doczekać. Jak znajdziesz czas to odwiedź mojego bloga, było by mi bardzo miło .

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałabym musisz tylko linka dać bo ja uwielbiam magię

    OdpowiedzUsuń