niedziela, 6 kwietnia 2014

Informacja :)

Piszę właśnie rozdzialik 70 :)) 
Ale od razu mówię, że to będzie długi rozdział kończący historię xd
Będzie w tym już tak jak edit xd Będzie długi bo będą w nim opisane 3 dni ;p
Więc szykujcie się xd Dodam go dzisiaj albo jutro jeszcze nie wiem ;P

W przyszłym tygodniu napiszę PROLOG NOWEJ HISTORII :)
Będzie on od początku znajomości i będą zmienione charaktery :)

Jeśli chcecie mogę założyć również nowego bloga i tam będzie historia z dorosłymi bohaterami xd
Ale nie wiem czy będzie tak w szczególności Leonetta ;p na pewno się pojawi ale nie wiem czy będzie grała tam główną role :) Może to będzie Marcesca albo Fedemila .. może może ... .
Dobra ja już nie zanudzam i idę pisać dalej rozdział xd
To do następnego !! <3 

5 komentarzy:

  1. Super...
    mam pytanie nowe historia będzie od poczatku czyli jak leonetta się pozna czy będzie się już znała? Bo fajnie by było gdyby na poczatku sie nie znała i dopiero opisałabys ich spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie od początku znajomości :) Czyli nie będą się znali xd

      Usuń
  2. hej a ja chciałam się zapytać czy te nowe opowiadania bd na tej str czy na nowej i bardzo bym chciała żeby Leonetta grała główną rolę w tych opowiadaniach,, Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu zacznę nową historię i będzie ona zamieszczana tutaj :)
      Później dopiero jak będzie mi się chciało to założę nowego bloga ale tam była by dorosła leonetta :3

      Usuń
  3. Ok dzieki a ja bym bardzo chciala zeby bylo o leonetcie mlodej ta nowa historia... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń