niedziela, 13 kwietnia 2014

Rozdział 1 "Nowe miejsce"


Właśnie wysiadam z auta i kieruję się w stronę wyjścia z lotniska. Diego na chwilę poszedł do sklepu po jakąś wodę... Jestem z nim od dwóch tygodni.. Bardzo go kocham.. Ale jeszcze nie przeżyłam pierwszego pocałunku.. I nie jestem pewna czy Diego jest tym pierwszym.. No okej to jest mój pierwszy chłopak ale czasami czuje się jakby w ogóle mnie nie rozumiał.. Ale to się na pewno ułoży. 
Poczułam jak ktoś mnie łapie za rękę.
- Już jestem - powiedział z uśmiechem Diego.
- Okej zaraz powinien przyjechać po mnie przyjechać Ramallo - powiedział mój Ojciec.
- Jak to po ciebie ? - zapytałam lekko zdziwiona.
- O patrz przyjechała Esmeralda - powiedział z uśmiechem. Tak mój ojciec żeni się z jakąś idiotką. Ma dwójkę dzieci i pomiata mną. A jej córki są takie okropne... Żądzą się i nie dają mi spokoju. Teraz w domu będę robiła za jakiegoś kopciuszka... Z auta wysiadła Esmeralda i jej córki Sara i Weronika. 
- Nie dość, że puste to jeszcze obrzydliwe... - zaśmiał się po cichu Diego. Zaczęłam się chichrać pod nosem. Diego trzymał mnie za rękę i razem poszliśmy w stronę auta. 
- Chyba śnisz, że wpuścimy cię do tego auta - zaśmiała się Sara.
- Jedynie może jechać z nami Diego - powiedziała Weronika. Ona uwodziła chłopaków swoim wyglądem. Była wysoką szczupłą blondynką. Miała długie włosy.. Przyznam, że ona jest ładna ale strasznie pusta.. I do tego podrywa Diegia! Ale on i tak mówi że nie nie i nie... 
- Chyba śnisz... - zaśmiał się Diego - My się przejdziemy albo zamówimy taksówkę.  A jeśli nie to to przyjedzie po nas mój ojciec a zresztą z pustymi laleczkami nie jeżdżę...  - zaśmiał jej się prosto w twarz i pocałował mnie w policzek.
- Mamciu ! Jedziemy stąd ! - oburzyła się Weronika i wepchnęła Sarę do auta. Pojechali a ja i Diego się cały czas śmialiśmy. Nagle podjechał samochód.
- A wy co się tak śmiejecie ? - powiedziała z uśmiechem.
- Cześć Lara ! - powiedziałam szczęśliwa. To moja kuzynka ale taka bliższa. Jesteśmy jak przyjaciółki. A no i Lara to siostra Diega. 
- Siemka - powiedział z uśmiechem Diego. Lara wyszła z auta i mnie przytuliła. Zawiozła mnie do domu i razem z moim misiem pojechali do domciu. Otworzyłam drzwi od kuchni. Zawsze tędy wchodzę, bo jak wejdę głównymi drzwiami to zaczynają się drzeć. 
- Och ! Moja mała kruszynka ! - uśmiechnęła się szeroko.
- Olgita.. - zaśmiałam się. Gospodyni domu mocno mnie przytuliła. 
- Jak ja za tobą tęskniłam..
- Olga .. Olga już bo mnie udusisz - zaśmiałam się. Olga mnie puściła.
- Dobrze maleńka.. Zrobię ci zaraz twoje ulubione ciasto czekoladowe ale najpierw muszę obsłużyć naszego stałego gościa - zaśmiała się po cichu. 
- Jakiego gościa ? - zapytałam zaciekawiona.
- Weronika zaprasza codziennie do domu takiego chłopaka. Ma na imię Leon.. Ale widać, że ma już powoli dosyć tej wariatki - zaśmiała się i nalała soku do szklanki. 
- Dobra ja idę do pokoju - uśmiechnęłam się. 
- Mogłabyś zanieść im sok ? - zapytała z uśmiechem Olga.
- Tak jasne - uśmiechnęłam się i chwyciłam dzbanek i rączkę od walizki. 
- Ja się biorę za twoje ciasto - serdecznie się uśmiechnęła.
- To zawołaj mnie jak będziesz potrzebowała pomocy - odwzajemniłam gest. Zauważyłam, że wzrok chłopaka zawiesił się na mnie.. Położyłam na stoliku dzbanek i uśmiechnęłam się lekko.
- Cześć .. - powiedział cicho chłopak. Nie zdążyłam odpowiedzieć bo Weronika się wtrąciła.
- Spadaj stąd - powiedziała dosyć zdenerwowana. Przewróciłam oczami i wniosłam walizkę na górę. Zamknęłam się w pokoju i rozpakowałam się. 

~.~
Proszę pierwszy rozdzialik :) Mam nadzieję, że wam się spodoba ;* Nie wiem co tu jeszcze napisać więc do następnego ! <3 

10 komentarzy:

  1. Swietny rozdzial
    ale jak Lara to bliska kuzynka Violetty to diego nie powinien byc jej kuzynem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też się nad tym zastanawiałam i chyba masz rację :)

      Usuń
    2. Ale Diego to chłopak Violetty.Lara jest bliską kuzynką Violetty.To jak Diego powien być kuzynem jak jest chłopakiem Violetty!?

      Usuń
    3. No bo jak Lara jest kuzynką Violetty, a Diego jest bratem Lary, czyli, że on też jest jej kuzynem

      Usuń
    4. Już jest wyjaśnione w kolejnym rozdziale ;) Przepraszam za błąd ale jakoś nie pomyślałam nad tym xd Lara jest przyjaciółką Violetty i ona uważa ją jak rodzinę po prostu jest jej bardzo bliska. Diego ma siostrę Lare :)) Diego jest z Violą xd
      Mam nadzieję że już wiecie o co chodzi i przepraszam za błąd ;* !

      Usuń
  2. Właśnie.. no ale czemu nie xd hehe ;p
    Czekam na next
    Zapraszam do siebie
    http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że nowa historia już mi się bardzo podoba ! ;))) Czekam na next <333 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski :3
    No, ale skoro Lara to bliska kuzynka Violetty, a Diego to brat Lary, to nie wychodzi na to, że Violetta i Diego to kuzynostwo? xD
    Aj ta Weronika, już jej nienawidzę.
    Czekam na next'a i życzę weny! xxx
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  5. Super...ciekawie się zaczyna
    kiedy next??
    życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super <3 Ale...Bo ,tam piszę że,Lara to kuzynka Violi,a Diego to jej brat.To powinni chyba być kuzynostwem a nie parą ;D Nie czepiam się już,bo nie ma czego :D Wspaniały Rozdział :3 Czekam na nexta,oraz zapraszam do siebie : opowiadania-o-prawdziwej-milosci.blogspot.com ;D P.S.Weronika i Sara...Już sobie wyobrażam te debilki -;- Pozdrawiam,Natka :3

    OdpowiedzUsuń