środa, 23 kwietnia 2014

Rozdział 4 "List"

Cały czas patrzeliśmy sobie prosto w oczu.. Gdy nagle Leon chciał zrobić krok do przodu i poślizgnął się na mokrej powierzchni. Poleciał a ja razem z nim.. Wylądowałam na jego umięśnionej klatce.. Zaczęliśmy się śmiać.. W pewnym momencie ponownie nasz wzrok się spotkał i nasze wargi były bardzo blisko siebie..
- Co tu się wyrabia ?! - wydarła się wściekła Weronika. Szybko zeszłam z chłopaka.
- Nic po prostu Violetta się potknęła i upadła na mnie - obronił mnie Leon.
- Mam nadzieję .. Chodź kochanie pójdziemy na górę - wyciągnęła rękę w stronę Leona.
- Kochanie ? - zapytałam cicho.
- Tak ja i Leon jesteśmy razem - uśmiechnęła się. Leon nic nie odpowiedział tylko poszedł za nią ale cały czas się na mnie patrzał. W sumie to się nie przejęłam aż tak bardzo. Wiedziałam, że to nie jest taki dobry chłopak jak sobie myślałam. Sprzątanie zajęło mi kilka godzin .... Sara jeszcze co chwile coś brudziła..
Gdy skończyłam sprzątać przyszła do mnie Lara.
- Cześć Lara - uśmiechnęłam się szeroko.
- Hej ... Muszę ci coś powiedzieć - powiedziała z nie za wesołą miną.
- Co się stało ? - zapytałam. Usiadłyśmy w salonie na kanapie.
- Ktoś jest u ciebie ? - zapytała.
- Nie... Weronika niedawno wyszła z Leonem.. Ojciec jest w biurze, Sara u koleżanki, Ramallo wyszedł. No jedynie Olga jest w kuchni albo u siebie w pokoju.
- Okej ... - Lara wzięła głęboki wdech - Diego wyjechał ...
- Co ... ? - powiedziałam cicho. W jednej chwili do oczu zaczęły nachodzić mi łzy.
- Musiał wyjechać.. Nie powiedział mi po co i gdzie..
- Dlaczego nic mi nie powiedział ? Nawet się nie pożegnał.. Kiedy wróci ?
- Nie wiem ... Kazał mi tylko podać ci ten list.. - położyła na stole kopertę z listem w środku.
- Zostawię cię samą.. - powiedziała cicho i wyszła z domu. Przez chwile siedziałam i patrzałam się na kopertę z obawą co może znajdować się w środku. Milion myśli przelatywało mi przez głowę. Co jeśli są to złe wieści ? Albo może są dobre ? Może wyjechał już na zawsze ? Co jeśli nigdy już go nie zobaczę.. ? Chwyciłam kopertę i poszłam w stronę drzwi.. Wzięłam swoją torebkę i wyszłam z domu. Poszłam do parku i usiadłam na ławce. Przez chwile wpatrywałam się w białą kopertę.. Cholernie bałam się ją otworzyć..
W końcu powoli otworzyłam i wyjęłam kartkę..

Droga Violetto..
Pisze ten list bo nie zdążyłem ci wyjaśnić dlaczego wyjeżdżam.. Muszę wyjechać na jakiś czas bo mam kilka spraw do załatwienia.. Nie martw się niedługo wrócę.. Przepraszam cię, że nie powiedziałem ci tego wprost ale z jednej strony się bałem.. Nie wiem czego ale się bałem.. 
Boje się, ze może mnie dosyć długo nie być.. Dlatego będzie najlepiej jak na jakiś czas zrobimy sobie przerwę.. 
Bardzo cię kocham i przepraszam.
Twój Diego.

Nie wierze, że to jest taki skończony dupek ! Nie dość, że wyjeżdża i nie mówi gdzie i po co, to jeszcze do tego zrywa ze mną w tak podły sposób! Łzy spływają mi po policzkach niczym wodospad.. Jestem taka zła a jednocześnie tak cholernie smutna i samotna.. 
- Co za skończony idiota !- mówię dosyć głośno sama do siebie i drę list na kawałki. 
- Ej .. Wszystko w porządku.. ? - słyszę znajomy mi głos. 
Nic nie jest w porządku.. - powiedziałam cicho.
- Co jest ? 
- Nie chce z tobą o tym rozmawiać Leon - spojrzałam mu prosto w oczy. 
- Okej tylko nie płacz ... - powiedział i starł opuszkami palców moje łzy.. 
- Leon ? Kochanie co ty robisz ? - zapytała jakaś blondynka.
- Ludmiła .. - powiedział speszony.. 
- Kochanie ? - powiedziałam cicho.
- Y.. Ja .. - nie mógł wydobyć z siebie słowa.
- Co ona to kolejny zakład ? No bo przecież ty byś się nie spotykał z jakąś wieśniaczką - zaśmiała się.
- Twoja druga dziewczyna ? - zaśmiałam się.
- Nie to nie tak ... - wstałam z ławki i poszłam w drugą stronę.
- Violetta zaczekaj .. - złapał mnie za nadgarstek.
- Od kiedy ty taki miły jesteś ?! Przecież jesteś taki jak ja ! Ty nie umiesz być miły ?! - wtrąciła się Ludmiła.
- Tak właśnie.. Co się z tobą stało ? Kim ty w ogóle jesteś ? Przy mnie milutki, słodziutki a przy kolegach i znajomych chamski idiota - zaśmiałam się - Co kolejny zakład zrobiłeś ? Aż taka jestem pusta i naiwna że możesz robić sobie zakłady o mnie ? Znamy się zaledwie chyba dwa dni a już wiem, żeby trzymać się od ciebie z daleka.
- To nie tak posłuchaj mnie! - próbował mnie zatrzymać.
- Nie Leon nie chce cię słuchać .. W ogóle nie wiem po co ja chciałam zacząć od nowa tą fałszywą znajomość. Masz rację jestem kompletną idiotką. 
- Violetta ... 
- Zamknij się !-wydarłam się -  I nie zbliżaj się do mnie .. - powiedziałam spokojnie i poszłam do domu. Byłam zapłakana.. Nie dość że Diego to jeszcze ten idiota Leon.. Czemu ja się nim przejmuje ? Czemu ja w ogóle o nim myślę?! Weszłam wnerwiona do domu i zobaczyłam przed sobą jakiegoś chłopaka z postawioną grzywką. 
- Cześć - uśmiechnął się szeroko.
- Kim jesteś ? - zapytałam zdziwiona.
- Jestem synem Victorii. Przyjaciółki twojego ojca. Będę tutaj mieszkał - powiedział i rozłożył się na kanapie.
- Jeszcze tego brakowało - powiedziałam cicho i poszłam na górę. Rzuciłam się na łóżko i zadzwoniłam do Lary. Wszystko jej opowiedziałam ... Byłam zmęczona i załamana.. Nawet nie wiem kiedy zasnęłam ... 

~.~
Kolejny rozdzialik :D W następnym coś się wydarzy nowego w życiu Violi ... :D 
Mamy 30 TYS WYŚWIETLEŃ ! 
Jestem Bardzo HAPPY ! <3 Dajecie mi tyle radości że ja nie mogę hahahah <3 Nie no kocham was miśki ;*
To co może jakiś One Shot ?? mmm... Piszcie w kom czy chcecie krótki one shot czy może składający się z kilku części ? A no i oczywiście napiszcie o kim ma być :D 
No to do następnego papatki :* <3

6 komentarzy:

  1. One Short ma być w 4 częściach jak możesz.I ty się jeszcze pytasz z kim? no oczywiście ,że z Leonettą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wyzej dobrze gada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział czekam na kolejny
    a One Shot może być w ilu częściach chcesz i o leonettcie poproszę :)
    pozdrawiam Mechi♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rozdział ;)
    Już coś zaiskrzyło pomiędzy Leonettą :)) Ale się pokłócili ;c Oraz czyżby Federico się pojawił? ;) Super ^^
    Czekam na next <33
    Co do One Shota mogą być części. Może być o... naszej kochanej Leonetcie ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. http://mystory-jortini.blogspot.com/ zobaczcie i komentujcie

    OdpowiedzUsuń