środa, 31 grudnia 2014

Nominacja LBA !

Dziękuję bardzo Martynie Wierzchowaskiej za nominację :)
Odpowiadamy na twoje pytanka! :*

1. Dlaczego blog? Co cię do tego skłoniło? 

Szczerze mówiąc to sama nie wiem .. Pewnego dnia wpadłam na pomysł z opowiadaniem i pomyślałam "Czemu nie? Może wyjdzie z tego coś fajnego." No i tak jak teraz na to patrzę to nie mogę uwierzyć :D Na prawdę jestem taka zdumiona, że tyle osób czyta mojego bloga, że nie mogę w to uwierzyć. To jest niesamowite! To nie tylko na tym blogu "odniosłam sukces" <jeśli tak mogę napisać> bo na innych stronkach na których pisze też się podobają moje historie :) 
Ruszam na wattpadzie z nowymi książkami i kto wie co z tego wyniknie :D
Ale wszystko dzięki wam za co jestem ogromnie wdzięczna! 

2. Kim chciałabyś zostać w przeszłości?

Za 1,5 roku kończę gimnazjum i idę do liceum weterynarii a później chciałabym pójść na studia przyrodnicze we Wrocławiu. Chciałabym się zając weterynarią a jeśli to nie wyjdzie to może jakieś dziennikarstwo? Sama nie wiem :D 

3. Będziesz dalej oglądać odcinki ? 

Co prawda ostatnio przystanęłam z odcinkami ale próbuje nadgonić :)

4.Masz z czegoś zagrożenia? Jak tak to z czego?

Nie nie mam zagrożeń... Uff... Miałabym z matmy ale jakoś się udało! :D 

5. Ulubiony rodzaj muzyki? Dlaczego ten?

Lubię każdy rodzaj muzyki. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho :) Ale najczęściej to jakąś taką spokojną muzykę, która o czymś opowiada.

6. Kiedy zaczynają ci się ferie zimowe?

od 16 lutego do 1 marca... Czyli jeszcze sporo czasy zanim się zaczną :c

7. Ulubiony wykonawca/zespół? 

Nie mam ulubionego wykonawcy ani zespołu. Gdybyście zobaczyli moje piosenki w telefonie to zobaczylibyście wszystkiego i każdego po trochu :) 

8. Ulubiony przedmiot w szkole? 

Muzyka i wf :)

9. Jedziesz na Violetta Live? 

Nie, niestety nie :c 

10. Pablangie vs. Germanangie ? 

Trzymam kciuki za Germanangie! ale Pablangie też niczego sobie ;) 

11. Postanowienie noworoczne? 

Hmmm... Przede wszystkim zmienić swoją osobowość :) Chyba xd O i poprawić oceny! :D 

_______________
Dziękuję bardzo za ten "wywiadzik" :D
Jeśli ktoś ma jakieś pytania do mnie czy nominacje LBA której nie zauważyłam to bardzo przepraszam i śmiało możecie pisać w komentarzach dla przypomnienia! :)


4 komentarze:

  1. a mam pytanie skąd jesteś z jakiego miasta?

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOO O.o też mam tak ferie... Lubuskie a dokładniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie xd ja jestem z województwa Wielkopolskiego :)

      Usuń