czwartek, 21 sierpnia 2014

2 Nominacje LBA !!

PIERWSZA NOMINACJA
 Pierwszy raz ktoś mnie nominował.... :D Czego się nie spodziewałam i bardzo za to dziękuję !
A nominowała mnie Nell !! 

No to teraz Kociaa K., której blog był pierwszym (albo drugim) blogiem jakiego zaczęłam czytać, to od niej się uczyłam i to przy niej moja wyobraźnia zaczęła działać w stronę opowiadania o Violettcie! Kochana Kasiu, po mimo, że u Ciebie prawie w ogóle nie komentuję (robiłam to na początku, jak jeszcze czytałam z kompa) to wiedz, że codziennie nabijam Ci wyświetleń i od samego poczatku Cię podziwiam, byłaś i jesteś dla mnie wielką inspiracją, mam nadzieję, żę kiedyś nawiążemy kontakt na priv, dziękuję Ci, że piszesz! ;* 

Kochana ! Bardzo ci za to dziękuję... Jest mi bardzo ale to bardzo miło, że lubisz moje opowiadania ! 
Na prawdę się wzruszyłam i ucieszyłam gdy przeczytałam twoją nominację... Te słowa są na prawdę bardzo ale to  bardzo miłe :* 


A teraz odpowiem na twoje pytania ! :* 

1. Dlaczego akurat pisanie innej historii Violetty?
Hmmm... Od samego początku uwielbiam ten serial ale czasami chciałam coś pozmieniać.. Próbowałam stworzyć trochę inną historie ale w niektórych momentach podobną do tej co leci w telewizji. To jest jak by to co chciałabym, żeby się stało w serialu a czasami w moim własnych życiu. Niektóre momenty jeśli chodzi o Violette są brane z mojego życia :) 

2. Od jak dawna pisanie to twoja pasja? 
Zawsze odkąd pamiętam uwielbiałam pisać... Ale wtedy pisałam na przykład pamiętnik i stwarzałam różne historie w mojej głowie... Dopiero rok temu gdy przeczytałam kilka blogów zaciekawiłam się i spróbowałam... Od pierwszego rozdziału pisanie stało się jedną z moich pasji :) 

3. Którego pisarza/bloggera najbardziej podziwiasz ? 
Uwielbiam czytać opowiadania Nath, Caroline Wesley, Werkaa Blanco i inni ale nie mam niestety do niektórych blogów dostępu albo usunęli ;C

4. Która książka/opowieść najbardziej podbiła twoje serce ? 
Jeśli chodzi o bloga to uwielbiam Os Nath i Kathy ! Boże jak one świetnie piszą! 
A jeśli chodzi o książki to mało czytałam... Niedawno zaczęłam i nie mam jeszcze ukochanej książki ale niedługo czytam cały tom Igrzysk i Niezgodnej więc mam nadzieje, że to będą moje ukochane książki <3 

5. Co najbardziej cenisz sobie w życiu? 
Szczerość, zaufanie i prawdę.!
Rodzinę i przyjaciół <3 

6. Twoja mocna strona ? 
Hmmm.... Nie jestem pewna ale raczej to, że jestem szczera i prawdziwa :) 

7. Przy czym potrafisz się rozpłakać ze wzruszenia? 
Dużo jest takich rzeczy... Jedna z nich to są filmy dramaty ale na tym to każdy płacze :D :c 
Ale również z drobnych gestów... Np gdy ktoś się o mnie stara... Mój chłopak kiedyś przyniósł mi bukiet kwiatów a ja się rozpłakałam ze wzruszenia :)... Nawet najdrobniejsze rzeczy czy gest potrafią mnie wzruszyć... 

8. Jak ważna jest dla ciebie miłość? 
Jest dla mnie bardzo ważna... Chociaż przez nią cierpiałam to jest nadal dla mnie ważna... Teraz na nią muszę czekać i jeśli jest na prawdę warto będę czekała na nią ile się da :) 

9. Co pragniesz najbardziej zrobić gdy osiągniesz wiek pełnoletności ?
Bardzo chciałabym pojechać z grupką moich przyjaciół na wakacje nad morze albo w góry... Albo w ogóle za granice. 
Ale też chciałabym zacząć jeździć na motorze <3 O i tatuaż ! <3

10. Jak ma wyglądać twoja przyszłość?
Chciałabym pójść na studia przyrodnicze do Wrocławia i zostać weterynarzem :) Ale przed tym skończyć liceum weterynarii :)) 

11. Twoja największa pasja? 
Nie umiem wybrać... Każda z moich pasji jest dla mnie równie ważna...
Muzyka, śpiew, taniec, sport, gra na gitarze, pisanie, czytanie... 
Ciężko by mi było wybrać tą jedną najważniejszą ale jeśli miałabym się tak bardzo zastanowić to na pierwszym miejscu postawiła bym dwie pasje - sport i muzykę. A gdy je złącze tworzą świetną całość i dopełniają się :) 

DRUGA NOMINACJA
Za kolejną nominację dziękuję Pau Nielusia z bloga - http://leonetta-foreeverr.blogspot.com

Pytania: 

1.Jak masz na imię?
Kasia :) 
2.Ile masz lat?
14 
3.Od jak dawna piszesz?
W październiku minie rok :)
4.Co cię skłoniło do pisania?
Zaczęłam czytać blogi innych i pomyślałam, że sama spróbuje.
5.Chciałabyś napisać książkę?
Tak szczerze nie zastanawiałam się nad tym ale tak raczej tak :D
6.Co robisz w wolnym czasie?
Czytam książki albo spotykam się z przyjaciółmi albo jadę na rolki-rower albo biegam xd
7.Twoja ulubiona piosenka?
Szczerze mówiąc to nie mam .... xd Dużo jest piosenek które lubię ale żadna nie jest moją ulubioną. Mam tylko listę w telefonie piosenek których najczęściej słucham i najbardziej lubię. 
8.Czy jest coś co byś chciała zmienić w sobie?
Tak... Chciałabym aż tak bardzo nie być naiwną i nie ufać ludziom a szczególnie chłopakom.. A i nie chciałabym być aż tak bardzo wrażliwa... 
9.Twoje największe marzenie?
Wybudować domek za miastem i mieć wspaniałą zdrową rodzinę oraz zdać na uniwersytecie przyrodniczym we Wrocławiu :D
10.Spójrz przed siebie. Co widzisz?
Mojego kochanego kotka <3
11.Czytasz mojego bloga?
Niestety nie :c 

***
Dziękuję dziewczyną, że mnie nominowały! To są pierwsze moje nominację. Ja nikogo nie nominuję ponieważ nie chce mi się wymyślać pytań ...xd Tak ja leniuch ;p 
Dobra ja spadam... Trzeba napisać kolejną część Os i rozdział na który na pewno czekacie xd 
No to Pa Pa <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz