sobota, 19 lipca 2014

Rozdział 24 "O co chodzi?"

Siedziałam tam dobrą godzinę..
- Viola ktoś do ciebie ! - usłyszałam głos taty. Starłam łzy z policzków i zeszłam na dół.
- Cześć Leon - uśmiechnęłam się.
- Viola płakałaś ? - zapytał troskliwie i mnie przytulił.
- Po prostu przyszły do mnie wspomnienia - uśmiechnęłam się. Leon pocałował mnie w czoło i razem poszliśmy na górę do pokoju mojej mamy. On oglądał z uśmiechem moje zdjęcia i mamy oraz Lucasa jak byliśmy mali a ja wpatrywałam się z niego i cieszyłam się, że mam go przy sobie.
- Dlaczego się tak na mnie patrzysz ? - zapytał z uśmiechem.
- Po prostu cieszę się, że jesteś... Gdyby nie ty nadal byłabym małą nieśmiałą i nic nie wiedzącą o życiu dziewczynką... - uśmiechnęłam się. Leon się do mnie zbliżył i czule pocałował.
- To ja powinienem ci dziękować - powiedział patrząc mi prosto w oczy.
- A niby za co ? - uśmiechnęłam się.
- Zanim się pojawiłaś w studiu byłem aroganckim idiotą.. Oszukiwałem, zakładałem się o kogoś ...
- Ale teraz już tego nie robisz prawda ? - zapytałam. Chwila ciszy.
- Oczywiście, że nie ... Dzięki tobie - uśmiechnął się i ponownie mnie pocałował.
Opowiadałam mu różne historie zdjęć.
- O właśnie nie uwierzysz kogo dzisiaj widziałam .. - powiedziałam po chwili. Leon spojrzał na mnie pytająco.
- Widziałam Diega ... - powiedziałam cicho.
- Co ?! - zdziwił się - Ale jesteś pewna?
- Jechałam do domu i widziałam jak szedł ulicą.... Nie mam 100% pewności ale to raczej był on... - Leon chwile myślał. Nagle zadzwonił jego telefon.
- Halo ? ... Okej już idę.. - powiedział i się rozłączył.
- Kto to ? - zapytałam.
- Mama prosi, żeby przyszedł już do domu.. - powiedział.

/Następnego dnia/
Wstałam rano uśmiechnięta. Postanowiłam się ubrać i wyjść na spacerek..
Miałam świetny humor... Chodziłam alejkami parku i rozglądałam się dookoła..

/Leon/
Czekam na tego idiotę w parku...
- Leon - usłyszałem za sobą.
- Diego... - powiedziałem lekko wkurzony.
- Wiesz może gdzie jest Viola bo chciałbym się z nią przywitać? - zapytał z uśmiechem a mi ciśnienie podskoczyło.
- Nie nie powiem ci gdzie jest i masz ją zostawić w spokoju .. - powiedziałem wkurzony.
- O co ci chodzi ? - zaśmiał się - Chyba nie zabronisz mi spotkać się z moją dziewczyną...
- To nie jest już twoja dziewczyna od dawna..
- Chyba niepoważny jesteś! - warknął..
- Jestem z Violettą od dłuższego czasu i nie mam zamiaru tego skończyć ..
- Zakochałeś się w niej ! - wydarł się.
- Tak kocham ją i masz się z tym pogodzić!
- Leon nie taka była umowa - wkurzył się - Miałeś się nią tylko zająć, żeby chociaż podczas mojego wyjazdu miała z kim pogadać.. A z tego co pamiętam to nie chciałeś tego przyjąć bo gadałeś, że jest jakaś dziwna..
- Diego .. - chciałem się na niego wydrzeć ale ktoś mi przerwał.
- Słucham ! - krzyknęła.
- Violetta.. - powiedzieliśmy cicho patrząc się w jej stronę.

~.~
Proszę kolejny rozdział :* W końcu się doczekałam tej chwili !! Jeee ! 
Wrócił Diego i od razu zrobił zamieszanie ... A co będzie dalej z Leonettą ? 

7 komentarzy:

  1. Super z niecierpliwoscia czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny po prostu cudowny rozdzial... Tylko prosze nie slodz w nastepnym tak ze niby Viola tak kocha Leona ze od razu mu wybacy tylko niech Leon pocierpi troche za to ze oklamal Viole... Pozdtawiam... Zakręcona Karolcia <3 Kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie zrobisztak że bd z damianem a leonowi nie da wytłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie ♥
    Ja chcę Leonettę ;(
    Diego idioto!
    Czekam na next ♥

    http://amor-que-sobrevivira-todo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super a co z tym kimś co prześladuje viole? Będzie ciąg dalszy? A co do Damiana to go nie lubie tak samo jak Diega. Mam nadzieje że leonetta nie rozpadnie sie na długo. Czeka na next i mam nadzieje że nie będziemy musieli długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno NIENAWIDZĘ cię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny <3
    Wiem dawno u ciebie nie pisalam, ale to dla tego ze zawsze jak przeczytalam rozdzial to ktos mi przeszkodzil w pisaniu I musialam isc :/ teraz jestem na telefonie I nikt jak narazie mi nie przeszkadza ;) ale wiedz ze czytalam wszystko <3

    OdpowiedzUsuń