sobota, 5 lipca 2014

Rozdział 23 "Chciałbym ci to podarować..."

Zbiegłam na dół i rzuciłam się Leonowi na szyję..
- Leoś ta piosenka jest przepiękna !! - mówiłam wzruszona.
- Napisałem ją specjalnie dla ciebie ... - uśmiechnął się. Po jakimś czasie wszyscy tańczyli albo rozmawiali.
Ja stałam z Fran i Larą i rozmawiałyśmy.
- Widziałyście może Leona ? - zapytałam.
- Nie.. - odpowiedziały równo. Kiwnęłam twierdząco głową i zaczęłam go szukać. W salonie go nie ma, na zewnątrz też nie... Przechodziłam obok kuchni gdy usłyszałam ich rozmowę.
- Masz się od niej odwalić !! - mówił podniesionym i zdenerwowanym tonem Leon.
- Chyba śnisz.. - zaśmiał się Damian.
- Posłuchaj mnie.. Twoja obecność bardzo mnie denerwuje.. I nie podoba mi się to, że spędzasz z nią tyle czasu..
- Będę z nią spędzał tyle czasu ile mi się podoba.. A ty chyba powinieneś mieć więcej zaufania do niej prawda ? No chyba, że masz coś do ukrycia i boisz się, że ja to odkryje.. - zaśmiał się a Leon go chwycił za koszulkę i chciał go uderzyć.
- Przestańcie !! - krzyknęłam - Masz go zostawić.. - odsunęłam Leona od Damiana.
- Bronisz go ?! Czyli ja już się dla ciebie nie liczę tylko ten idiota !
- Widzisz od razu ci mówiłem, że tak będzie ! - zaśmiał się Damian.
- Uważaj bo zaraz stracisz parę zębów !!
- Dosyć !! Mam dość... Obydwoje wyjdźcie z tego domu..
- Co ?! - zdziwili się obydwoje.
- Macie stąd wyjść !! - miałam łzy w oczach. Chłopacy posłusznie wyszli a ja złapałam się za głowę i powstrzymywałam płacz. Podszedł do mnie tata i przytulił mnie.

/Następnego dnia/
Impreza trwała dosyć długo. Skutkiem tego wstałam o 12.. Niechętnie wstałam i się ubrałam. Założyłam białą bokserkę i czerwone rurki a do tego czarne trampki. Zeszłam na dół i szłam w stronę stołu w jadalni.
- Cześć kochanie już wstałaś - powitał mnie promiennym uśmiechem tata.
- Cześć - powiedziałam ze sztucznym uśmiechem i usiadłam przy stole. Tata nalał mi herbaty i wpatrywał się we mnie. Zaczęłam jeść śniadanie popijając herbatę.
- Dlaczego się tak na mnie patrzysz ? - zapytałam lekko zdziwiona.
- Posłuchaj.. Wczoraj nie dostałaś ode mnie prezentu .. - nie dałam mu dokończyć.
- Nie trzeba mi dawać prezentów wystarczy, że w końcu odzyskałam mojego tatusia - uśmiechnęłam się.
- Ale mimo wszystko chciałbym ci coś podarować.. Długo się zastanawiałem czy to dobry pomysł czy nie... Ale w końcu uznałem, że jesteś już duża i zasługujesz na ten prezent...
- O co chodzi ? - zapytałam z uśmiechem zaciekawiona. Tata wyjął z kieszeni pudełeczko.. Otworzył je a w środku znajdowały się dwa różne kluczyki.
- Chciałbym ci to podarować ale od ciebie zależy który kluczyk wybierzesz.. Obydwa są do bardzo ważnych dla ciebie rzeczy i ludzi.. Który wybierasz ?
- Tato ! Ja nie wiem ... Oj no nie bądź taki - zaśmiałam się.
- Dobra to zróbmy tak.. Najpierw weź ten kluczyk - podał mi do klucz - a jak już wrócisz to dostaniesz ten.. - uśmiechnął się.
- No okej ale od czego jest ten kluczyk ? - zapytałam się z ciekawością.
- Chodź - wstał i podał mi rękę. Poszliśmy w stronę garażu.. Zobaczyłam z nim piękny motocykl a obok niego dopasowany do mnie strój i kask.
- O matko tatusiu on jest prześliczny !! - pisnęłam z radości.
- To nie wszystko...  To ulubiony motocykl twojego brata... - gdy to usłyszałam łzy naszły mi do oczu - Na boku znajdziesz jego podpis.. A ten kostium to on ci kupił i kazał chciał ci go dać na 16-urodziny. Na nim również jest jego podpis i krótki list do ciebie.. - powiedział a ja przykryłam jedną ręką usta a po moim policzku popłynęła łza..

~,~
Kolejny rozdzialik !! Wiem długo nie było ale tak jakoś nie miałam pomysłu xdd Coraz bardziej zbliżamy się do części na którą najbardziej czekam xdd hahahaha 
Dobra ja spadam oglądać film xd To to Papatki !! <3

4 komentarze:

  1. Suuuupcio !! wczoraj odkryłam ten blog a dzisiaj o 23:31 skończyłam czytać ostatni post i myślę że ten drugi kluczyk będzie do ..... willi niech Leonetta przetrwa ! :) :) + mam też dla ciebie szablon z leonettą ale nie wiem jak ci go przesłać :/ poradzisz ???

    Jula <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce "Kontakt" znajdziesz mój adres email :) Tam możesz wysłac swoje dzieło :3

      Usuń
  2. Bardzo piękny rozdział.Spodobał mi
    się twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny <3

    P.S - Zapraszam na mojego bloga. Mam nadzieję, że będą komentarze ;*
    http://odcierpieniadomilosci-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń