piątek, 21 marca 2014

INFO !!


AKUKU !!

Przepraszam że nie dodaję rozdziałów ale nie mam weny ;c
Kompletnie nie wiem o czym pisać ... Mam tak masakryczną pustkę w głowie... Nie no na serio jest masakra... Planowałam usunąć bloga ale szkoda mi było ;c Tyle już wyświetleń nabiliście no że szkoda usuwać.. Niedługo dodam albo spróbuje dodać kolejny rozdział ;) Może to być ostatni albo przed ostatni ...
Nie mam pojęcia .. Może najdzie mnie wena i dodam kogoś nowego .. Nie mam zielonego pojęcia xd


Ponieważ ta historia się kończy to trzeba coś robić
dalej... No tak i co teraz ? O.o                                                                    
I tu was zaskoczę bo mam dwa albo trzy albo nawet więcej pomysłów !! Hahaha nie spodziewaliście się tego co nie ?! <taki żarcik ;) >
No to przechodząc do setna....

Pierwszy pomysł jest taki że zacznę nową historię od początku znajomości ale będą pozmieniane charaktery postaci.

Druga propozycja jest taka, że będę pisała dalej historię ale wtedy bohaterzy już będą dorośli i niektórzy odejdą od opowiadania a na ich miejsce wejdą inne wymyślone postacie ;D To jest nawet ciekawe, ponieważ na pewno zmienią się charaktery i dojdą nowe złe albo dobre postacie nie powiem wam jakie ;D

Trzecia propozycja jest taka, że zawieszam bloga i kończę na tej historii...Tak ta propozycja jest nie zbyt wesoła.. Gdybym już nie miała pomysłów albo czasu to uprzedzam że taka opcja może wejść w grę... Zawieszę bloga albo usunę i tyle ... Wszystko jest możliwe ... hahahahha ^_^
Nie no tego był nie zrobiła .. Kochani już trochę ze sobą jesteśmy więc jak ja bym mogła usuwać xd

Czwarta propozycja < nie spodziewaliście się czwartej haahha ! (tak wiem odwala mi) > jest taka, że założę nowego bloga tego oczywiście zostawię ze skończoną historią xd a na nowym blogu by była zupełnie inna historia nie związana z Violettą. Jakoś mnie ciągnie do tego żeby pisać coś takiego xd Bo tak szczerze mówiąc to coś mi się trochę zbrzydła Violetta xd Wiecie jak już cały drugi sezon obejrzałam no to trochę nudno xd wiem co się stanie i jak się zakończy no i cała magia prysła xd

A piąta propozycja jest taka że ....... Kurde nie mam piątej propozycji xd To będzie tak że jeśli żadna z podanych propozycji nie pasuje wam to proszę żebyście swoją opinie napisali w komentarzu, ponieważ tak mi jest łatwiej podejmować decyzje biorąc pod uwagę wasze słowa i prośby.

Wiem, że tak długo nie dodawałam ale sami wiecie szkoła, nauka itp itd ale też nie miałam za cholerę weny xd Tak zdarza się ;p Dobra to piszcie w komentarzach która propozycja wam pasuje 1,2,3,4 a może 5 ?
Wybierajcie co chcecie i piszcie swoje opinie na ten temat ... Jak o czym zapomniałam to z aktualizuje post :)

No to to chyba wszystko więc żegnam was ziomki na razie cześć siemka :3 Paaa !
<Nie no ja jestem walnięta xd >

4 komentarze: