piątek, 5 czerwca 2015

Liebster Blog Award!

Zostałam nominowana do LBA przez blog:
 http://leonetta-ti-credo.blogspot.com/2015/06/2-liebster-blog-award.html?m=1

Dziękuje bardzo za nominację!


PYTANIA: 

1. Kim masz zamiar zostać w przyszłości?

Weterynarzem, ale też chciałabym dalej pisać i wydać jakąś książkę :)

2. Twoja ulubiona piosenka z Violetty?

"Algo se enciende"  i "Nuestro Camino''

3. Wolisz pisać One Shoty, czy rozdziały?

To i to sprawia mi przyjemność :D Jak piszesz jakąś historie podzieloną na rozdziały, to czasami fajnie jest napisać coś innego, krótkiego. 
4. Wolisz młodą, czy starszą Leonette/ Fedemiłe?

Leonetta w każdym sezonie mi się podoba i ją uwielbiam. Tak samo Fedemiłe uwielbiam ale w drugim sezonie jakoś bardziej mi sie podobała :D No ale teraz czekam niecierpliwie na jej powrót! 

5. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, to co byś w nim zmieniła?

Niestety nie czytam.. :(

6. Taniec vs. Śpiew?

Nie umiem wybrać. Obydwie czynności sprawiają mi ogromną przyjemność i pomagają mi się uspokoić i przemyśleć wszystko :) 

7. Ile zajmuję Ci średnio napisanie rozdziału?

Zależy w jakim momencie i jaki długi jest rozdział. Jeśli mam wene i wiem co muszę napisać to zajmuje mi to 1-1,5h, a jeśli nie mam weny i nie mogę wszystkiego dobrze i fajnie skleić to zajmuje mi to kilka godzin, a czasami nawet dzień-dwa :D 

8. Twoja ulubiona postać męska z Violetty.

Z wyjątkiem Leona to będzie Fede i Diego <3

9. Od kiedy interesujesz się pisaniem?

Już jakieś chyba ponad dwa lata piszę i nadal mi się to nie znudziło. Staram się pisać nowe historie. Tutaj na tym blogu opublikowałam 2 albo 3 historie Violetty o ile się nie mylę. Z blogspota mam jeszcze dwa inne blogi, których historie nie są skończone. Jedna jest o Leonettcie i raczej jej nie dokończę, a druga to jest o magii i zamierzam ją zacząć pisać od początku na wattpadzie. A na wattpadzie mam zupełnie inne histoire związane z Harrym Stylesem, a w zanadrzu mam jeszcze nie opublikowanych kilka innych książek i serdecznie zapraszam was do mnie na wattpad :) <link będzie na końcu>

10. Ulubiony sezon Violetty?

2 i 3 uwielbiam! 

11. Czy twoje opowiadanie jest inspirowane jakimś filmem lub książką?

Inspiruje się wszystkim co mnie otacza. Na przykład idę chodnikiem i widzę kłócącą się parę, albo zamyśloną dziewczynę, czy inne różne osoby i wymyślam sobie jakąś o co może chodzić i co może się dziać :D To przychodzi samo z siebie w różnych momentach :)


~~~~~~
Jeszcze raz dziękuje za nominacje!
Jeśli są jakieś osoby, które mnie nominowały, a nie odpowiedziałam im na pytania to niech śmiało piszą bo widocznie mogłam nie zauważyć nominacji :) 
Albo jeśli wgl macie jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach! 

Link do wattpada: <KILK>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz