wtorek, 2 stycznia 2018

Zaczynam coś nowego

Cześć wszystkim!
Oj długo długo mnie tutaj nie było. Nie mam nawet pojęcia czy ktoś tutaj coś jeszcze czyta, ale jeśli tak to bardzo wam dziękuję.
Ostatnio wiele się u mnie zmieniło. Spełniam marzenia na kierunku weterynaryjnym na którym zawsze chciałam być :) zaczęłam pisać książkę, którą myślę, że jeśli się uda dam do wydawnictwa i postaram się wydać :) Trzeba dążyć do celu prawda? Oczywiście!
Ten blog był moim pierwszym i jak na razie najbardziej odwiedzanym niż inne moje dzieła :) Jestem z tego cholernie dumna. Co prawda mój sposób pisania się troszkę zmienia, to jasne, ale nadal chcę wydobyć z książek jak najwięcej emocji dla czytelnika.
Wiem, że wy jesteście niesamowici i mam nadzieję, że troszkę mnie wspomożecie. Otóż jak wspomniałam wcześniej zaczęłam pisać książkę, którą mam nadzieję w przyszłości wysłać do wydawnictwa :) Co prawda dopiero opublikowałam jej prolog i pierwszy rozdział, ale wszystko powoli będzie sklejało się w całość. Zaczęłam od nowego konta z czystą kartą i jak bywa na początku - historia nie jest dostrzegalna. Chciałabym by książka była widoczna. Dlatego proszę was kochani i odrobinę wsparcia :) Zajrzyjcie na profil podany w linku wraz z książką, jeśli wam się spodoba udostępnijcie dalej, przekażcie znajomym, wystawcie opinie, jeśli nie - napiszcie jaka kategoria książek was interesuje i kto wie, może akurat coś mam w zanadrzu jeszcze dla was :) Dziękuje i pozdrawiam was kochani! <3

Link ====>>>>>>  scourers/czyściciele


Ps. Może wrócę trochę do Leonetty? Przyznam, że troszkę tęsknie za tym.. Co wy na to? Chcielibyście powrotu Vilu i Leona? Dajcie znać w komentarzu :)

3 komentarze: