poniedziałek, 7 września 2015

Podziękowania

Moi drodzy,

jestem na prawdę jestem zdumiona, że tyle was już jest. 
Dzisiaj licznik wyświetleń przebił 200 tys! 
Nie wiem jak mam wam dziękować za to, że jesteście. Na prawdę znaczy to dla mnie wiele. 
Dzięki wam wiem, że uwielbiam pisać i chce to robić.
Mimo, że różnie bywa z dodawaniem rozdziałów przeze mnie, to wy i tak jesteście.
I to jest właśnie niesamowite. 
Gdy przypominam sobie początek tej całej "podróży" z pisaniem, gdy dodałam pierwszy rozdział
na tym blogu, nie wiedziałam, że wypali. Pomyślałam sobie co będzie to będzie. 
A teraz? Teraz mój blog dzięki wam ma tak ogromną jak dla mnie liczbę wyświetleń! 
Tak bardzo wam dziękuje, że jesteście wytrwali i czekacie, że po prostu jesteście.
Chciałam was też przeprosić, że nie odwdzięczam się wam za to. 
I jest mina prawdę z tego powodu źle. 
Staram się jak mogę. Nauka już ruszyła, mam ostatnią klasę gimnazjum, szykują się testy, a do tego 
teraz mam też sporo imprez rodzinnych i z grona przyjaciół, że nawet weekendy całe mam zawalone.
Nie poprawia też sytuacji to, jaki mam problem emocjonalny i lewo sobie daje radę. 
Jeszcze raz dziękuje wam z całego serca, że mnie znosicie i wytrwaliście tak długo. 
Jestem ogromnie wdzięczna :') 
To wszystko jest dzięki wam, kochani! 




200,119 tys!!!!!

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyświetleń! Jak najbardziej zasłużone! ♡ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zasługujesz na jeszcze więcej i miejmy nadzieję, że 300.000 pojawi się już niedługo :D

    OdpowiedzUsuń