wtorek, 30 września 2014

Krótkie info które prosze przeczytać !!

Dawno nie dodałam rozdziału na tym i na drugim blogu :C
Przepraszam was bardzo ale pisze, pisze i napisać nie mogę ... Mam już trochę ale mam taką kompletną pustkę w głowie, że nie wiem co pisać dalej !
Jestem zawalona sprawami związanymi ze szkołą i do tego nieszczęsne zawody w weekendy !
W domu codziennie jestem po 16 i od samego rana mnie nie ma ... Włącznie z weekendem jedynie niedziele mam wolną ale i tak jestem cholernie padnięta :c
W ten weekend mam jeszcze zawody <kolejne> ale już przyszły tydzień mam luźny. Spróbuję coś napisać jeszcze i może uda mi się coś dodać do końca tygodnia .. a jeśli nie to no 100% pojawi się w przyszłym tygodniu !!

A tak z innej beczki. Mamy tu jakiś fanów One Direction ?? A szczególnie fanki Harrego Styles'a ?
Jeśli tak to informuję, że gdy skończę opowiadanie na tym blogu zacznę inną historię dotyczącą Harrego !
Ale nie na bloggspocie tylko na Wattpad.
Tam mam, że tak napiszę lepszy dostęp bo mam na telefonie tą aplikacje i mogę siedząc w szkole pisać i dodawać co bardzo mi ułatwi sprawę.
Już nawet troszkę zaczęłam pisać ale na prawdę mało. Czasami w szkole zapisuje sobie na kartce pomysł, żeby go nie zapomnieć xd
No to jeśli są tu jacyś chętni na to opowiadanie to piszcie w komentarzach :* !

PRZEPRASZAM  JESZCZE  RAZ  I MAM  NADZIEJĘ  ŻE NIE STRACIŁAM  MOICH NAJUKOCHAŃSZYCH CZYTELNIKÓW !! <3 


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że jak najszybciej dodasz kolejny rozdział.
    Super pomysł z tą historią o Hazzie. Jestem jego oraz One Direction wielką fanką i czekam na rozdział zarówno tam jak i tu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczko <3
    A co do Harrego to nic do niego nie mam XD

    OdpowiedzUsuń