czwartek, 14 maja 2015

One Shot

Moi drodzy! 

Przesyłam wam informację, że kolejna część OS i kolejny rozdział na pewno nie pojawią się w najbliższym czasie. Mam teraz bardzo dużo sprawdzianów i projektów do zrobienia zważywszy na to że zbliża się koniec roku. Podejrzewam, że większość z was musi teraz piłować, żeby wyjść z dobrymi ocenami. Na pewno nic się nie pojawi do końca tego i przyszłego tygodnia, a nie wiem jak z ostatnim tygodniem maja. W każdym bądź razie mam nadzieję, że nie będziecie źli czy coś. :) 
Do zobaczenia za nie wiadomo kiedy i bardzo przepraszam za te wszystkie problemy. :C 

huhuhu... Ale wyszło poważnie, elegancko i profesjonalnie :D hahahaha BARDZO WASZ PRZEPRASZAM MISIAKI MOJE <3 

3 komentarze:

  1. Rozumiem cię :(
    Ale szkoda...
    A tak czekam na tę część Os'a :(
    Mam nadzieję, że dodasz najszybciej jak będziesz mogła :)
    PS Powodzenia z ocenami XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś u mnie nominowana do LBA!http://leonetta-ti-credo.blogspot.com/2015/06/2-liebster-blog-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń